ВНИМАНИЕ! ПОСЕГАТЕЛСТВО СРЕЩУ БЪЛГАРСКАТА ИДЕНТИЧНОСТ, ПАМЕТ, РОД И РОДИНА !!!

 


Иван Върбанов

София, 12.01.2024 г.

Безцеремонна наглост!
Некаква луда, представяща се за философ, социолог и не зная още какво, основала сайт за джендъри, взела, че се изходила публично в медия, която е с чуждестранно финансиране.
Брутална провокация!
Обвързала темата с интеграцията, бежанците и … хоп с националната идентичност, литература, символи, памет, род, родина.
„За да е възможна интеграцията, според поръчковата провокаторка, много сфери трябвало да се променят, включително … образователната система“, се изцепила въпросната поръчкова лейка па и се мотивирала:  „Защото тя е скроена единствено по мярата на етническите българи.“
Опаа – внимание, навлизане с кални обувки в една от най-важните теми за бъдещето на нацията …
И гвоздеят на програмата: „Няма как децата на 100 000 имигранти да се почувстват пълноценна част от българското общество, ако са длъжни да учат „Аз съм българче“, без на образователната система да ѝ хрумва, че и те биха могли да научат българските деца на нещо и да обогатят живота им.“
(тук – https://www.svobodnaevropa.bg/a/demografska-kriza-migrantska-kriza-strah-zaguba-identichnost/32759610.html)

Е по-голямо предателство, родоотстъпничество, гнус и помиярщина долна не бях чувал и виждал.
Изродщина безпримерна за престъпление срещу духовността, културата и националните символи – род, Родина, Отечество, идентичност, памет …
И това не е провокация случайна и невинно изразена позицийки, не!
Това е крещящ удар срещу нас, българите!
И не трябва просто да седим безучастни, да цъкаме с език, да пишем постове, а трябва да реагираме мощно и тотоално!
Шумно и категорично!
Това трябва да се пресече и спре!


Стихотворението „Аз съм българче“ знае всеки българин.
И така трябва да бъде!
Да се учи наизуст от всяко поколение, да се помни и да се носи в сърцето, и да се предава от родителите на деца във вечността!
Стихотворение, което дядо Вазов е завещал на нас, българите!
С което да започва буквара на първокласниците.
И което всеки българин да казва като молитва.

Има ли подобен аналог в световната литература?

Аман от родоотстъпници и чуждопоклонници, които нямат срам, свян, съвест, добродетели, морал, за да направят всичко, обслужвайки всякакви чуждестранни господари, които плуят на себе си и на нас, за да се харесат и да осребряват това духовно и културно предателство и посегателство.

Безсрамници! Безродници! Гадове!
Трябва да понесат отговорност за онова, което правят против нацията и родината ни всички, които хвърлят кал и дръзват да убиват българския дух и култура.

Аз съм българче остава във вечността!
България и българите остават и ще пребъдат във вечността!
Да живее България!

(Иван Върбанов, София, 12.01.2024 г.)



Аз съм българче

        Аз съм българче и силна
        майка мене е родила;
        с хубости, блага обилна
        е родината ми мила.
      
        Аз съм българче. Обичам
        наште планини зелени,
        българин да се наричам –
        първа радост е за мене.

        Аз съм българче свободно,
        в край свободен аз живея,
        всичко българско и родно
        любя, тача и милея.

        Аз съм българче и расна
        в дни велики, в славно време,
        син съм на земя прекрасна,
        син съм на юнашко племе.

Иван Вазов

Вашият коментар